Dec 22, 2009

aku masih baru...

assalammualaikum....salam sejahtera....salam satu malaysia....salam perpaduan....dan salam pengenalan from kulai johor....hye... nama aku MOHD KHAIRUL ANWAR BIN JIMI OSMERA......seuntai kata,seraut kasih,seulas rindu, tentang diri aku...aku seorang yang simple....agak kelakar..aku juga agak sentimental dan jiwang...aku tak suka suasana yang bising-bising.....bagi aku family aku tetap no 1....kwan aku no 2...n ehemmm3x aweks???msti la no 3....berbicara tentang cinta aku la sang pecinta yang amat setia pada kekasihnya selagi si kekasih itu tak menduakan aku.kalau kekasiH aku menduakan aku juga alamatnya SELAMAT TINGGAL BUNGAKU......bagi aku mudah jangan kata cinta kalau benci..jangan kata benci kalau kita sayang..kehidupan ni...kadang-kadang kita tak sedar orang yang kita tak pedulikan tu sayang sangat pada kita....kadang-kadang kita tak sedar bahawa kita terlampau sayangkan pada seseorang sedangkan dia sering menyakiti hati kita...dan kita tak pernar sedar kita bukannya sempurna untuk mendapatkan seseorang yang sangat sempurna dalam hidup kita...kerana kita cuma manusia biasa...belajarlah dari kesilapan lampau kerna ia akan mangukur kedewasaan kita....jodoh pertemuan ditangan tuhan.....ok la sampai disini saja selembar cerita tentang aku...pesanan penaja..jadilah insan yang berguna kepada agama bangsa dan negara..balaslah jasa ibu bapa anda...sekian.....wasalam...

No comments: