Nov 28, 2012

10/11/2012

Satu tarikh yang amat-amat keramat.Lama nak cerita tapi kekangan waktu membataskan.emm macam mana mahu ku mulakan cerita..ok ceritanya bermula begini.buat pertama kalinya aku berjaya membuka pintu hati untuk menerima cinta.macam tak sangka..hebat die memang hebat..pandangan pertama tu melembutkan hati..aku tak sangka yang aku berjaya menawan hati kecil tu..thanks awk.sebab beri saya peluang.mula dari perkenalan ringkas tu mampu juga menimbulkan bibit-bibit percintaan..siapa sangka pada awalnya ku matikan rasa ingin bercinta tapi die lah yang merobohkan kerasnya tembok yang kudirikan.ah..tak mampu untuk ku gambarkan dengan kata-kata.untuk si dia tu..harapan sy tak banyak..semoga kita sama2 menyemai rasa kasih antara kita kejalan yang diredhai Allah.Binalah cinta kita atas dasar saling mengingatkan.. sbnrnya sy ada satu permintaan yang tak terluah.. ok kalau bole sy nak jerit I LOVE U kuat2..biar satu kolej ni dengar lah.haha :D k la sampai sini dulu cerita saya untuk awk..hanya nukilan ringkas dari jari jemari runcing seorang lelaki.. :D