Nov 9, 2012

DIA

entah lah..bahagiakah aku melihat dia bersama insan lain??bibit perkenalan yang baru bermula itu kadangkala membuatkan hati dan perasaan aku berbunga-bunga..dia istimewa..buat aku tersenyum.aku selesa bersamanya..kalau bisa ku di beri peluang untuk bersamanya..alangkah indahnya..jujur aku katakan tak pernah aku rasa seperti ini..kenangan yang kau bawakan itu buat aku terbuai dengan perasaan..maafkan aku kawan..aku sayang kau namun aku tak mampu untuk luahkan..mungkin keegoaan aku sebagai lelaki membataskan rasa hati ini...berikan aku sekali peluang untuk menyatakan hati dan perasaan.ku ciptakan puisi pendek ini untuk kau..
oh angin,
sampaikan salam riduku padanya..
ku menanti mu di lembah sunyi,
ku biarkan masa itu terus berlalu,
sepi,kosong penuh debaran.
"KAU BERTAKHTA DIHATI"

No comments: